Retur og reklamasjon

 

Har du problemer eller opplever feil på ditt Chilli produkt, så kontakt oss på post@premiumbrands.no eller på tlf nr 93 40 70 90. Det kan være at vi ønsker et bilde av feilen, så det kan derfor være lurt å legge dette ved i første henvendelse, slik at prosessen går så raskt som mulig. Hvis vi ønsker produktet returnert til oss , så sender vi deg en returlapp slik at du ikke får noen kostnader med tilbakesendelsen. 

 

Har du kjøpt et produkt som du ønsker å returnere av andre årsaker, har vi 30 dagers åpent kjøp, men du må selv står for kosten med å sende dette i retur. 

Viktig at produktet blir sendt tilbake i uskadet original emballasje for at vi skal kunne kreditere deg beløpet. 

 

Send eller lever returen til:
Premium Brands AS
Sofiemyrveien 10
1412 Sofiemyr

 

GARANTI

Alle våre Chili scootere kommer med to års garanti mot produksjons- og materialfeil. Garantien dekker ikke skader forårsaket av feil bruk, for eksempel feil installasjon, uforsiktig bruk, for eksempel kjøring mot fortauskanter, etc. eller normal slitasje.
Vi akseptere garantikrav kun dersom vi mottar kjøpsbeviset og serienummeret på scooteren. Hvis du fremsetter et garantikrav, vil din forhandler eller Premium Brands AS bestemme om scooteren skal repareres eller erstattes.